TP-Link Deco M4(3-pack) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link Deco M4(3-pack) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p***********@g******** 31-03-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: TP-Link Deco M4(3-pack)

Deze mesh wifi set is niet snel maar wel effectief en eenvoudig te plaatsen. Reken op een kwartiertje voor de installatie. Handig vind ik dat je vanuit elk station ook een kabelverbinding met een printer of pc kan maken.

Pluspunten

• Installatiegemak
  • Prijs
  • Aansluitmogelijkheid netwerkkabel

Minpunten

• Snelheid wifi

P. Keizer 07-01-2021

Zeer goed bereik

Geschreven voor: TP-Link Deco M4(3-pack)

Vanwege het slechte signaal op de tweede verdieping kreeg ik de tip om de Deco 4M (3 pack) aan te schaffen.
Via mijn provider heb ik ze aangeschaft voor 100 Euro. Na twee dagen had ik het pakket in huis.
Het installeren Met de Deco app was heel makkelijk. Tot mijn verbazing had ik op de bovenste etage hetzelfde signaal als op de begane grond. Als ik dit had geweten had ik ze eerder aangeschaft. Ik ben er heel content mee.

Pluspunten

• Snelle montage
  • Zeer goed signaal

Minpunten

• geen

Peter 11-05-2020

Eenvoudige installatie. Prima bereik

Geschreven voor: TP-Link Deco M4(3-pack)

Simpel in een paar stappen te installeren en wat een verademing. Overal gewoon goed bereik en nooit meer gezeur van bufferen bij het streamen.